onsdag, augusti 03, 2005

Top Ten.

onsdag, augusti 03, 2005
Top Ten på Vh1. Dagens tema är "Great storylines". Och tvåa på listan är liksom November Rain med Guns n Roses. Jag är tveksam. Okej att dom arrangerade ett stort fejkbröllop men är det någon som någonsin fattat vad fan det är som händer i videon?

Axl och Stephanie Seymour hänger på en bar, Axl och Stephanie Seymour gifter sej i en kyrka framför 300 gäster, Slash spelar sitt solo utanför kyrkan som visar sej ligga i öknen och vara stor som ett legohus, Axl och Stephanie Seymour genomför the cutting of the cake, det börjar regna, folk glider in under borden, KLIPP, Stephanie Seymours begravning, Axl deppar vid en gravsten. Vad fan hände? Hur dog hon? Av regnet? Är hon gjord av lera? Jag fattar inte! Det är en skitdållig storyline!

Okej, etta är Take on me med A-ha. Tacka vet jag logiska och bra storylines som den. Tjej blir indragen i serietidning och jagas av arga gubbar med skiftnycklar. Tjej träffar snygg seriekille som räddar henne från dom arga gubbarna. Tjej vaknar upp i en papperskorg på fiket. Den snygga killen bryter sej ut ur serietidningen och är lite svettig. Yes.

4 kommentarer:

dinajel sa...

haha. du ser för mycket på teve. men jag håller VERKLIGEN med om dom där storylajnsen. lunchen verkar bli uppskjuten till nästa vecka, om det går bra. jag är så jävla förkyld. du med iofs kanske...

Johanna sa...

jag älskar min teve! inget får hjärnan att gå igång som dåliga/konstiga/märkliga tv-program!

lunch nästa vecka låter toppen, jag jobbar i pridepark nu. jag mår okej nu. men trött!

dinajel sa...

Jag ska trots min förkylning bege mej till gallerian och kolla på karin när hon gör nån sorts nymim i "pride på stan". mycket pride blir det.

konstiga program. har du sett det där på tvåan(?) om folk som har för mycket skit i huset så dom får städa upp? haha. THAT'S GOOD TV!

Anonym sa...

tänkte att jag skulle börja skriva "fan vad du skriver bra" och inte bara tänka det, även om jag inte har en aning om vem den som skriver är. så.