onsdag, augusti 24, 2005

Åh Hermione.

onsdag, augusti 24, 2005
Men nu laddade jag ner den riktiga trailern som inte finns på officiella hemsidan och jag svär till gud jao att jag sitter här med gåshudarnas gåshud! Den gåsigaste av alla hudar! Åh Fleur! Åh Cho! Åh Yule Ball! Åh Dumbledore! Åh Ron i sin fula baldress! Åh vagnen som Beauxbatons elever anländer i! Åh Hermione med snett leende och höjt ögonbryn!

Ge mej november nu, årstidsjävel. Nu,nu,nu.


Åh jag blev alldeles yr. Måste vara febern.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och eftersom det är TRADITION och vi har sett alla filmerna tillsammans så måste vi ju se den här också ihop!
Jag har f.ö fått bio rabatt checkar från ICA så ajg måste gå på bio. feel like it?

Johanna sa...

klart jag vill! jag vill alltid gå på bio! johanna t hade också fått såna och frågade samma sak, jag är snabb på att utnyttja mina vänner ;)