onsdag, augusti 10, 2005

"FHM känns mer som en kul grej"

onsdag, augusti 10, 2005
Såg att Denise "Dede" Lopez (of Dr Alban fame) viker ut sig i FHM. Hon har kommit på att sex säljer. Klurig tjej!
Längst ner i artikeln finns en ruta med hennes meriter. Där kan man bl.a läsa att hon har spelat in låtar i Cheiron-studion, att hon varit bakgrundsdansare åt Dr Alban, att hon har turnerat med Culture Beat (hallå, Mr Vain!) och att hon hade tjänat 2 millar när hon var 25. Nu ska hon starta en gratistidning och spela in en cover på Tarzan boy (jag antar att det är Baltimoras gamla dänga, och det irriterar mej att Aftonbladet envisas med att skriva "Tarzan boys"). Hon säger: –Jag är ingen golddigger och jag tog inte betalt. Jag tror varken jag får mer eller mindre jobb efter det här. Nä, men med dom karriärplanerna kan man ju hoppas att hon har fel. Snälla, kan någon ge Denise Lopez ett jobb!

0 kommentarer: