fredag, augusti 26, 2005

American Idol.

fredag, augusti 26, 2005
Sitter uppkurad i min sjukt bekväma soffa och kollar på den andra reprisen av American Idol 2005, jag såg den första reprisgenomgången men missade dom här första, bästa audition-avsnitten. Efter att ha sett en skitlång, överviktig African-American i lila pannband sjunga en tondöv version av "Tomorrow" från musikalen Annie och dra ut på dom sista "daaay" och awaaay" i cirka 45 sekunder var (juryn tog tid) känner jag mej kluven. Å ena sidan är jag så hungrig att jag snart börjar tugga på fleecefilten, å andra sidan så vill jag se dom amerikanska brudarna göra sina fulaste grinansikten när dom får nobben.


Ur programmet:
-"I grew up where I was born."

-"I'm fresh. I'm 18."

-"God sent me here to sing"
-"Trust me, God doesn't want you to win this competition. He just told me."


Fan vad jag är hungrig!!

0 kommentarer: