onsdag, augusti 17, 2005

Hänt i tältet.

onsdag, augusti 17, 2005
Dagens fråga:
Liten kille med fem fjun på överläppen och jagad blick störtar fram till bordet: "Vem är det som är HIV-positiv?"
Jag, överrumplad: "Öh, ingen av oss så vitt jag vet."
Min kollega: "Men på Fredag kommer det..." (vid det laget är killen halvvägs till Norrmalmstorg)

Dagens ska-du-ha-på-käften-nu-eller-om-fem-sekunder-ungjävel:
Tonårskille: "Svarar ni på frågor om sex?"
Jag, anar ugglor i mossen: "Ja, vi svarar på frågor om sex och samlevnad."
Tonårskille: "Har du blivit knullad i röven nån gång?"
Jag, pyser lätt ur öronen: "Det har iochförsig inte med sex och samlevnad att göra, utan med mitt privata sexliv och det har du inte ett skit att göra med."
Tonårskille: "Men du sa ju att ni svarar på frågor om sex. Har du det eller?"
Jag, plockar fram maskingeväret och siktar noga: "Det är dags för dej att lämna det här tältet nu."

4 kommentarer:

Anonym sa...

Blogging for input: Do I groom a 7-year-old?
My daughter, Madison, is 7 and has seriously hairy arms. As a child I had pretty hairy arms.
Awesome Blog! I added you to my bookmarks.
refinancing equity loans site covering refinancing equity loans related stuff.

Anonym sa...

I see that you have good blog! I'm going to bookmark.

I have a investment products site you might be intrested. It pretty much has the best selling products on investment products and more.

check this site when you have time,you can also refer to your friends.
investment products

dinajel sa...

spännande att du har fått spam i dina bloggkommentarer. hur fan lyckas spammarna med det? inte nog med att du får "spam" i rfsu-tältet (i form av fjuniga småpojkar), du får spam i kommentarerna i JUST DET INLÄGGET. ironin.com? <-- internethumorn från 90-talet är tillbaka

Johanna sa...

ja jävlar i min lilla låda. monty python-effekten, spam spam spam...