fredag, juni 08, 2007

Ocensurerat.

fredag, juni 08, 2007
Åh. Här satt jag och var olycklig över att solen skiner och att jag är ett värdelöst mähä som inte skrivit mina uppgifter i tid och alltså måste ägna fredagkvällen åt att skriva mumsiga läsloggar och pirriga kontextanalyser istället för att typ rumla runt på en gräsmatta uppkopplad till en IV-dropp fylld med Stolichnaya.

Och precis när tröstmaten är klar så börjar Tv400 visa fyra avsnitt på rad av Världens Snaskigaste Tv-Program Alla Kategorier In The World Ever: Ocensurerat. Jag hjulade hela vägen ut till köket och tillbaka och kan nu trösta mig med fyra timmars frossande i ful(l)a engelska killar i fotbollströja och Beppehatt som äckelraggar på lika ful(l)a engelska tjejer i silvrig ögonskugga och för små adidastoppar.

Alltså om man bara hade lite chirre och dirre så skulle kvällen vara top notch.

0 kommentarer: