torsdag, juni 07, 2007

Information Ni ej kan klara er utan.

torsdag, juni 07, 2007
I London läste jag en intervju med Keira Knightley där hon fick den djuplodande journalistiska frågan "Vem är snyggast, Orlando Bloom eller Johnny Depp?". Keira svarade att det absolut var Johnny. Ett helt ointressant faktum, tills man får reda på att Keiras nuvarande pojkvän är tjommen som spelade Mr Wickham i "hennes" version av Stolthet och Fördom.

"Hur ser han ut", undrar ni kanske då.

"Såhär", svarar jag då:



Och nu dags för en Joe Labero. Looki, looki:




Alltså. Bild 1: Keiras pojkvän. Bild 2: Orlando Bloom. I'm just saying...

Och det, mina barn, skulle kunna ligga till grund för många extremt löst grundade skvallerklipp.

5 kommentarer:

Like A Bad Girl Should sa...

men alltså, jag var tills denna sekund helt säker på att oland och keira redan hade bumpat uglies?
/L.

Victor sa...

you have the (inner) eye.

dinajel sa...

jag trodde nästan det var orlando som var med i stolthet och fördom. :) för övrigt var keiras version rätt bra, förutom att hon ser helt mongo ut med dom där klämkäcka kinderna/munnen...

Johanna sa...

Taxi: Nene, Orlando har ju tills alldeles nyligen varit ihop med Kate Bosworth. Dom var ju ihop aslänge. Och innan den här Orlando look-a-liken så var Keira ihop med nån annan snubbe länge. Alltså de verkar inte vara så intresserade av varandra?

Victor: Man bah, chefsredpost på Veckans Nu! anyone?

Dinajel: Men jag fick verkligen plira med ögonen och koncentrera mig för att kolla om det var han när jag såg den. Var helt förvirrad eftersom jag inte visste att han skulle vara med! Haha. Vilket han ju alltså inte var.

Jag tycker också att den var rätt bra, och det bär mig emot att säga. Men mest för fotot och för att han som spelar Mr Darcy är en av mina faboriter. Helt grym skådis. Och rätt het. Kolla in miniserien Perfect Strangers. Den är asbra.

dinajel sa...

Ja, han som spelade Mr Darcy var helt klockren i den rollen. Han var den stora behållningen med den filmen.