söndag, juli 30, 2006

Huvudtryck.

söndag, juli 30, 2006
Den här veckan har mestadels spenderats i ett mörklagt sovrum, jag har haft huvudvärk nästan hela veckan. Jag har i princip aldrig ont i huvet, så jag blir helt väck när det väl slår till. Tror att lufftrycket och den annalkande åskan kan ha gjort sitt, men känner mej fortfarande helt spänd och öm längs med pannan.

Tröstar mej med att det bara är typ en månad kvar tills jag börjar dansa igen, och den insikten till ära, samt för att locka Bel Hamim att anmäla sig till en kurs (bara en liten nybörjarkurs bebi, please?!), bjuder jag på ett gammalt klipp av den fantastiska Suheir Zaki:



Status när jag kollar på klippet: Klänning - ja tack. Teknik - ja tack. Skönhet - ja tack.
Status när jag kollat på klippet samt publicerat inlägg: En maffig ipren - ja tack. Mineralvatten - ja tack. Mörkt, svalt sovrum - bring it on, beyotch.

6 kommentarer:

Anonym sa...

vilken raffig donna! Jag ville dock strypa kameramannen... fast det är nog bara jag.

Anonym sa...

vad dansar du?!

Johanna sa...

Anna: Ja är hon inte? Och nej, jag vill också strypa kameramannen, fattar inte att han bara väljer att filme hennes förvisso vackra ansikte när hon antagligen (ser det ut som, men jag är ingen expert) gör en hel del snabba ondulations (typ när man rullar magen) som är rätt svårt + ser häftigt ut. Hallå eller. Och lite mer zoom skulle man velat ha kanske, ja alltså det är ju perfekt när man ser henne från strax under knäna och upp!

Oj, vilken harang det blev. Men som sagt, det är inte bara du :D

Virvla: Jag dansar orientalisk dans (magdans) i egyptisk stil. Och sedan är det i sin tur olika teman på olika kurser. Kan man säga om man vill vara lite kortfattad!

Anonym sa...

ååååh vad häftigt!!
jag var på jobbet när jag frågade och då kunde jag inte se filmen, annars hade jag nog förstått ;)

Johanna sa...

Virvla: Haha, ja, att faktiskt kunna se klippet underlättar ju förståelsen för resten av inlägget litegrann iallafall.

dinajel sa...

tänkte också på det där med kameramannen! hallå liksom. man fattar att hon gör några supercoola moves och så får man bara se hennes leende nuna.

dagens youtube-tips:

http://youtube.com/watch?v=2mlPJNMIUKw&search=rocksteady%20crew