onsdag, maj 23, 2007

Pussycat Dicks.

onsdag, maj 23, 2007
Alltså det är ett hårt liv att jobba inom barnomsorgen. Har idag druckit cirka 200 koppar kaffe samt dragit på mig något som verkar vara solsting. Är övertygad om att jag imorgon kommer att vakna upp och vara signalröd i fejan. Vill även tillägga att jag alltså måste gå upp kl. 05.30 för att hinna till jobbet i tid. HALLÅ ELLER?

Är dessutom smått besatt av Pussycat Dolls-programmet. Inget på tv har haft så hög tranny-factor sedan trean visade The Birdcage för några månader sedan. Skaparen av Trannycat Dolls ser så vansinnig ut, hon är som en hårt plastikopererad 102-åring i en 22-årings kläder. Inte konstigt att kärringen alltid bär hatt, det skulle jag också göra med det ansiktet. Annat fascinerande är att det faktiskt finns folk i denna världen som tycker att P-cat D's är ett gäng heta kvinns som representerar female empowerment. Av tjejerna som tävlar är rödhåriga punkaren Sisely naturligtvis min faborit (alla småtuttingar säger faBorit). Alltså jag har en favorit! Jag måste ha solsting.

5 kommentarer:

Anonym sa...

ACO har äntligen fått ihop sin skit (uh, ja) och klämt ur sig en helt adekvat solskyddsfaktor 50 för ansiktet, till ett rätt överkomligt pris för den sortens mängder octocrylene. Den är bra, rekommenderas.

a sa...

Jag älskar uttrycket "sofistikerad sexighet" i kombination med Pussycat Dolls - det känns så.. "who do you think you're fooling?"

Anonym sa...

ja punkaren eller hon som hade varit tjock förut. jag gillar att hon inte verkar ha dansat på strippklupp tidigare och ser detta som en förlängning av sin karriär.

Pärlan sa...

det känns skönt att det finns fler som är halvdöda av att jobba med barn. det är omänskligt när solen skiner och alla är förkylda. exempelvis.

Mary sa...

Min favorit var annars när de dissade en tjej för att hon dansade för porrigt, det skulle ju vara sexigt OCH sofistikerat. Jomen, det är ju just det som utmärker Pussykatterna, att de har stil när de åmar sig i sina hotpants. Visst. Hjälp mig....