måndag, maj 14, 2007

Fetto 4 life.

måndag, maj 14, 2007
Okej. Panikade i torsdags när jag försökte mig på konststycket att producera fem veckors (supposedly) kontinuterlig textproduktion på tio timmar. Men. Jag är stålkvinnan, om det var någon som tvekade, och fixade biffen.

Nu sitter jag hemma efter en dags föreläsningar och har mensvärk. Äter två dagar gamla chipssmulor som smakar apa och slözappar när Bel Hamim dyker upp i rutan. Hon är supersnygg och säger superbra saker. Känner plötsligt ett trängande behov av att gå till Friskis & Schvettis.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Älsklingen! Tack tack puss puss!
Såg mig själv på webben nu, jag hakar nog på dig till Friskis... Har vi tur får vi göra de där juck-övningarna till "Sexy back" (vilket faktiskt har hänt en gång, kändes lite märkligt måste jag säga...)

Anonym sa...

Jag kräver en schlagerblogg!