tisdag, maj 29, 2007

Driving miss Starlet.

tisdag, maj 29, 2007
Nu när Lindsay Lohan kraschat sin bil igen (denna gång på lyset, men hon har väl typ kört på folk för att hon sörplat kaffe och pratat i mobilen samtidigt som hon kör också, om jag inte minns fel) diskuterar alla om kokainet som hittades i bilen var Lindsays (ya think?) samt om hon skola vandra samma väg som Paris och faktiskt få avtjäna något sorts straff.

Jag undrar mest varför människor som är sjukt täta inte anställer en nykter person som kan köra dom runt LA. De har ju råd? Är det typ ute att ha chaufför eller? Om jag var asrik skulle jag lätt ha en uniformsklädd chaffis som kunde köra mig mellan ICA och Lärarhögskolan.

5 kommentarer:

Like A Bad Girl Should sa...

Men LÄTT!

eff sa...

Är man så jävla dum att man kör full får är det väl rimligt att anta att man samtidigt är såpass dumihuvet att man inte fattat att en chaufför är en bra grej.

Jag läste nånstans att en vän till Paris Hilton påstås ha sagt att hon efter fängelsevistelsen skulle ha mer "street cred" vilket ju låter ungefär lika intelligent. Den som tycker man får mer cred om man kör full är den man bör putta framför tåget. Eller rattfyllot, då.

eff sa...

Det kröp in ett får i första meningen som inte skulle vara där. My bäääääd.

dinajel sa...

NU läste jag att du skulle till london. Twins indeed! Du komma på zlatanpub 5 juni på villan?

Johanna sa...

Eff: Ja, jag läste också det om street cred! Och att det är bra för att hon kommer vara så smal och ha så snygg hy när hon kommer ut därifrån! Mwahaha!

Dinajel: Nä då kan inte jag :( Buhu. Grattis i efterskott!