måndag, november 27, 2006

Skivor världen inte behöver, nr 2389340900004903483:

måndag, november 27, 2006
Westlife - The Love Album.


Giv mig styrka!!! Finns det fortfarande folk som köper skivor med Westlife? Jag trodde, och hoppas, att Sveriges teens lägger sina pengar på heta, begåvade och ödmjuka killar som Darin, inte på överåriga, uppblåsta, självgoda, stentrista Westlife. Westlife! Fy faaaan, de är så tråkiga att jag blir förbannad. Bara för att man kan waila och sjunga i stämmor är man inte en bra artist, HÖR NI DET, era gamla irländska tjyvgubbar!

12 kommentarer:

nina sa...

det krävs ett iskallt fjortishjärta för att motstå pojkbandsversionen av the rose på reklamen. some say looo-o-oo-ove....

vi som har lite äldre hjärtan får istället halsbränna "aaaarrrrgggh",

eller moderskänslor (fastän de är över trettio) "naaaawwww"

Victor sa...

min kompis har 90-talsklubb den 29/12. vi måste gå.

eff sa...

Il Divo är ju minst femtio gånger bättre, ändå. Hallå!!! Och Josh Groban, herregud he makes my giblets tingle, allvarligt!

Johanna sa...

Nina: Haha, jag trodde att alla fjortishjärtan var iskalla! Fan Westlife alltså. Verkar dom inte helt sjukt osympatiska?

Victor: Vart dåå?

Eff: Äh men fy fan kärring, nu får det vara nog! Det blir skamvrån utan att passera gå!

eff sa...

Det är bara du som inte förstått vad bra musik går ut på. Du gillar säker artister som inte kan sjunga också. Som Håkan Hellström och Lou Reed. Tacka vet jag Carola och Håkan Hagegård!

Anonym sa...

det dyker upp ett ord direkt: övervintrade. Vilken är målgruppen? De fjortisar som förut gillade dom och nu är "vuxna och mogna"? Har svårt att se att dom sätter på den här skivan, kryper upp i soffan och snyftar över att >valfri westlifemedlem< inte besvarar deras kärlek. Allt detta medans snoriga ungar leker bredvid.

Anonym sa...

Amen!!

Like A Bad Girl Should sa...

Jag har en signerad Westlife-skiva. Dedikerad. Jag tvingade Alex att förödmjuka sig när de var på Mega. Mwahaha.
Den står här bredvid de deikerade Norman.skivorna från mellanstadiet.....

/L.

angelica sa...

ja det sjuka med westlife är att det kommer nya stackars fjortonåringar som gillar dem. hela tiden. over and over.
jag som har följt idol hela säsongen såg ju även när de gästade idol. och det var fjortonåringar som grät när de kom ut på scen. jag blev lite förvånad.
sen är frågan om darin är så mycket hälsosammare. jag har alltid tagit hysteriska fans med en nypa salt tills jag upptäckte att min syster är ett hysteriskt fan av darin. jisses.

Johanna sa...

Anna: Övervintrade är sannerligen ordet.

Liza: I'll pretend I didn't just read that..

Angelica: Darin är iallafall snyggare! Och typ 15 år yngre än de där irländska gamla tonårspipparna. Yuck!

Victor sa...

dunno yet, men håll datumet!

Anonym sa...

Patetisk larv, om ni inte gillar dom varför lägga tid och energi att tycka en massa o skriva om dom??? Verkar korkat tyckert jag!!!
Skulle världen vara så mkt bättre om den va just så som ni och alla skulle gilla den musiken ni gillar?? Gud va tråkigt det skulle va då!! Nej lämna ladsen och deras fans ifred!! Patetiskt trams från er.