lördag, december 02, 2006

Stinky-Winky

lördag, december 02, 2006
Har lagt mig till med en sexig bihåleinflammation. Trodde först att det var en vanlig förkylning tills högra kinden började ömma på universitetet. Då anade jag fara på färde. Efter en rendez-vous med sjukvårdsupplysningen fick jag bekräftat att jag verkligen har hålor fyllda med segt och jävligt snor. Det lustiga är att jag då hade gått en halv dag på universitetet och seriöst undrat varför alla mina klasskamrater mökade så dant och spanat efter den student som åt överkokt broccoli i café 3:an. Lita på att jag först och främst tror att folk stinker och ätar stinkande mat, och att det krävs just sjukvårdsupplysning för att jag ska fatta att det stinker för att det ligger segt gulgrönt slem i mina kinder.

Shaun är i Barcelona med jobbet. Märk väl att när han åkte till Dublin för ungefär en månad sedan så blev jag också jätteförkyld. Analyze this och så vidare. Helgen spenderas därför i sängen med Doktor Glas, som ska läsas till på måndag. Någon som har ett ex av Epikanalys att låna ut över helgen? Jag kan bjuda på te, apelsiner och uppvärmd potatisgratäng som tack.

4 kommentarer:

jonny sa...

te apelsiner och doktor glas e en bra helg. ska på jobets julbord precis. det suger.

rosa fluff sa...

Shit. Stackars dig, bihåleinflammation.
Jag vet tro mig...

Johanna sa...

Jonny: Julbord rulz. Äta bör man annars dör man!

Elle: Ack, vi äro förenade i vår misär! Jag behöver dock ingen antibiotika (ta i trä osv).

Anonym sa...

jaså, jag brukar bli sjuk när jag åker utomlands istället. analize that!