tisdag, december 12, 2006

Knullpitt!

tisdag, december 12, 2006
Kan någon vara snäll att förklara för mig varför i HELVETE sladdar till taklampor alltid är typ 6 meter långa?? I kombination med sockerbitskontakter (aka djävulens påfund) får skiten inte plats i kåpan och man knörvlar och knåpar och det hoppar av kroken och så har man stått i 20 minuter på en stege och har asont i rygg och nacke och finner sig själv vråla könsord till sladden och kontakten.

Allvarligt talat! Om jag vill ha en golvlampa så köper jag en golvlampa, jag köper inte en taklampa med skitlång sladd och låter den hänga i golvhöjd från taket! Sansa er, taklampsladdmakare!

6 kommentarer:

eff sa...

Lämpligt verktyg..

Johanna sa...

Haha, sist vi råkdae ut för samma problem så fick Liza komma över och lösa mina problem med sin kabelskalare! Ska nog ringa henne.. det är väl det man har grannar till?

eff sa...

Det känns långt mer konstruktivt än att vråla könsord åt kabeln.

Like A Bad Girl Should sa...

älskling, jag och kabelskalaren står till förfogande.

Anonym sa...

man ska dock inte underskatta the power of vråla könsord till saker som inte fungerar!

jag ska skruva upp taklampor på fredag. håll andan..

Anonym sa...

har fan haft samma problem och undrar detsamma. och när dom dessutom gör såna där kontakter som man inte kan pilla sönder för att kapa sladden själv (öh) så blir jag ilsk