söndag, januari 11, 2009

Grinfest, grinfest, hela da'n.

söndag, januari 11, 2009
Jag låg på soffan efter min första dag med alla mina miljarders nya elever och kände såhär: "hur fan ska det här gå? vad ska jag läsa med åttorna? hur ska jag styra upp den där lilla engelskagruppen? hur ska jag få ett slut på aphusstämningen? när ska jag ha tid att planera?". Då kom Shaun hem med ett kuvert som det stog "To teacher" på. I kuvertet låg ett kort och med kortet kom två små presenter. En ny fin Penguinmugg att ha i lärarrummet och en jättefin liten anteckningsbok som jag inte vill använda för att den är så fin. Just då kändes det som den finaste presenten jag fått i hela mitt liv, så jag gjorde det mest passande i situationen: jag började grina.

Ja, så roligt är det att köpa presenter till mig.

5 kommentarer:

Hanna Gustafsson sa...

AWWWWWWWW!:)

Victor sa...

*echo* AAAAAAWWWW!

Anonym sa...

så rart!

eff sa...

Dong vs. Vaygina

I speak the truth.

Johanna sa...

Sleepless + Vic: Stämmer in i aaaaaa-kören!

Jenka: Ja, visst var det?

Eff: Åh! Det gör mig så stört lycklig. Det är nästan screenshot på det alltså.