måndag, april 16, 2007

Un, dos, tres..

måndag, april 16, 2007
Dagens höjdpunkt: 12.41 visar MTV videon till Ricky Martins "Maria", den spanska versionen. Följs upp av "Bittersweet symphony" som påminner mig om sommaren 1997 när jag bodde hos en indisk familj i London. Det var varmt och jag vill ha samma hår som Saffron i Republica.

Nu tar jag en bok och går och fikar med mig själv bland alla barnvagnar som onekligen kommer att stå parkerade på varje fik i Asspudding. Kanske går jag och hälsar på minigrisarna som bor hos getterna i parken.

Nu på MTV: "Backstreet's back"! Det är vad jag kallar en saftig boybandvideo. Jämför Nick Carter inlindad i gasbinda juckandes i en krypta med Westlife i ett kalt rum iförda grå kostymer sakta lyftandes ett ben och kanske tagandes ett steg framåt om låten når sitt klimax.

2 kommentarer:

Frederick sa...

Är det de som gjorde Ready To Go du menar? Väldigt bra låt! Fast jag har för mig att det fanns en annan video till låten...
Nåväl, njut av dagen!

Johanna sa...

Japp, det är dom jag menar! Inte så creddigt nu (antagligen inte då heller), men jag var ju faktiskt bara 16. Låten "Drop Dead Gorgeous" är en av mina största guilty pleasures.