måndag, april 09, 2007

Du är vad du dricker.

måndag, april 09, 2007
Allvarligt talat. Kan någon bara sätta mig i en taxi med destination Betty Ford Clinic?

Avslutade påskhelgen iförd leopardklänning på ett fullpackat (i ordets alla bemärkelser) Patricia med Bel Hamim och hennes fina vänner. För övrigt ett av de få ställen där män tillåts att relativt oprovocerat ta på mig (en hand runt min midja för att ta sig förbi) utan att jag slungar handväskan med så mycket kraft som fyllan tillåter. Påminner mig för övrigt om den gången en kille i slingat indie-hår dansade fram till mig på avsomnade indieklubbslokalen Holger och försökte charma mig genom att trycka in sin tunga i mitt öra. Han fick smaka second-handväska så det stog härliga till.

Operation detoxvecka inleds härmed.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Smaka seconghandväska är redan nu ett klassiskt utryck. Haha!

David sa...

Baby. Om du är vad du dricker, vilken dricka passar isf ihop med dig?

Johanna sa...

Bobby: Och det blir aldrig inaktuellt!

Dexo: Något med en alkoholprocent över 25? With a lemon twiiist (gissa filmbögen).