måndag, april 23, 2007

Förfest hos Satan.

måndag, april 23, 2007
Varför är tv så kasst på måndagar? För att inte tala om lördagar! Jag kommer ihåg en tid då kanalerna antsrängde sig för att sända iallafall något som inte sög gigantiska elefantballar under helgen. Nu är man utelämnad till ytterligare en visning av någon asdålig film eller ännu sämre underhållningsprogram. Men det värsta jag har hört talas om på länge är ju det här "Förfest hos Gabriel" eller vad sjutton det heter. Liksom religiösa Gabriel från Blond som har en studio med någon gäst och sin vidrigt käcka gospelkör One Voice. Alltså jag kan inte tänka mig något värre än intervjuer med hemska människor som Sonja Aldén varvat med gospelversioner av "Pärleporten" och "Fångad av en stormvind". Seriöst! Betalar jag tv-licens för det här? (okej har inte betalat den på ett tag men det är ju inte som om man rusar till banken för att betala den när sån här skit sänds)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Men vilken klockren kommentar! Förfest hos Gabriel är nog det sämsta jag någonsin skådat på Public Service. Är det redaktionen på tidningen Dagen som har satt tablån för lördagsunderhållningen på SVT? Det verkar så. Betalar inte heller licensen, men blir ändå upprörd. Väckelsemöten som kallas 'förfest'. Nä, tacka vet jag nattsuddarna!