tisdag, augusti 01, 2006

Trött.

tisdag, augusti 01, 2006
Jag är så trött hela tiden. Jättetrött. Och hungrig. Tänkte ett tag att det var näringsbrist, eller kanske brist på intellektuell och fysisk motion. Men så idag slog det mej - jag är ju sympatigravid! E's bula bara växer, och hon berättar för mej att hon är kissnödig var tionde minut (jag med!), att hon är hungrig ofta (jag med!), att hon blir trött fort (jag med!) och att bäbisen sparkar (ibland sparkar Shaun mej i sömnen!). Så det måste vara så att jag är sympatigravid. Gud vad skönt att ha kommit fram till det.

Nu ska jag äta en bakpotatis och sen ska jag ta en tupplur och sen ska jag vakna efter tio minuter för att jag måste kissa.

2 kommentarer:

Chris sa...

jesus, inser hårt och plötsligt att jag varit gravid i fem år nu eller så. tack.

Johanna sa...

AiW: Haha! Jag känner mej tämligen säker på att så inte är fallet, sympatigravid räcker så bra än så länge.

Christina: Varsågod! Vem behöver Vårdguiden när man har Skräphögen?