torsdag, augusti 24, 2006

Jag dör.

torsdag, augusti 24, 2006

14 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahaHA! det ser ut som ungen i röd tröja inte har växt i sina armar och händer än :) de ser liksom... för långa och för stora ut.

Like A Bad Girl Should sa...

alex har terrat mig med den här videon heal kvällen igår. vet du vad jag ser? jag ser alex och julius för kanske 12 år sedan..... mwahahah....

Grus sa...

HA HA HA!!!

Victor sa...

HAHAAAAHAHAHAHAHAHAHAA det här är det ROOOOOLIGASTE! helt genialiskt. safri duo teens.

Johanna sa...

Anna: Jaaaa han är helt adorable!

Taxi: Hahaha! Låt mej gissa vem som är vem..

Grus: I know!

Victor: Det ÄR verkligen det roligaste! Älskarrrr kontrasten mellan den lilla killens uppenbara mission att göra typ en musikvideo (mima allt samt göra spexiga effekter som att "krympa" ur bild) och den långa killens uppenbara dansglädje (= han kan inte fokusera på manus utan måste bara DANSA och kanske svinga sej lite i en lian). Underbart!

dinajel sa...

aha. det är en video. det är därför jag bara ser helt tomt, som om du inte skrivit nån text här från jobbet. får kolla hemma istället.

Szofia Jakobsson sa...

Är det bara jag som ser att ungen i svart är en kopia av Jocke Berg?

dinajel sa...

NU har jag sett! långa killen i röd tröja och rött hår är ju aaaslik fredrik karlsson, den gamla lingonordaren (om du kommer ihåg honom). :D

Johanna sa...

Daniel & Szofia: Ni har ju båda rätt! Den lilla ser ut som Jocke Berg och den långa som lingonord-Fredrik! Ahahahaha. Då blev det helt plötsligt ännu roligare.

Urologen sa...

Killen i röd tröja dansar som en gud. Precis såna moves vill jag också äga.

eff sa...

Jag känner mig utanför. Jag kan inte se såna filmer, jag kan bara inte. Jag är en jävla viktoriansk fisförnäm kammarjungfru, tamejfan. Rodnar så fort någon visar ankeln.

Skjut mig.

Anonym sa...

Men åh! Längtar tills semestern är slut så jag kan titta på roliga videos på jobbdatorn (heja bredband, bu för seg modemuppkoppling).

Förresten, hyrde Glorious med Eddie Izzard igår. Tror på allvar att jag är kär i honom.

Anonym sa...

Hahahahaha! Det här var det sjukaste jag sett tror jag. HUR hittade du den?

Förresten: John Lennon uppfann ipoden. Kolla här om du vill ha mer information: http://www.youtube.com/watch?v=I4Dmj50y0jA

Anonym sa...

Hahaha, den där videon är grymt rolig. Verkligen fulhumor. Och jag älskar det.