torsdag, augusti 03, 2006

Den tredje systern?

torsdag, augusti 03, 2006
Alltså, vid det här laget har alla förfasats över Ashlee Simpsons nya näsa och jag kan förstå det. Det är alltid lite freaky när folk gör uppenbara plastikoperationer och sedan låtsas som om det regnar. Extra freaky blir det förstås om dom några månader innan operationen talat ut i en tidning om vikten av att tycka om sig själv som man är..

Iallafall. Vad alla verkar ha missat är att Ashlee även fyllt läpparna (yikes!), mejslat hakan lite och gått ner en sisådär 10 kilo i vikt. Jag tänkte att vi skulle göra en liten komparativ studie...

Ashlee före:



Ashlee efter:



Jag var tvungen att kolla flera gånger på Efter-bilden, det ser ju inte ens ut som samma person! Först tänkte jag att det kanske fanns en tredje Simpson-syster som nu skulle hårdlanseras av kåtflåsiga pappa Joe Simpson, men sedan tvingades jag inse att det var Ashlee trots allt. Jag undrar om hon kommer att titta sig i spegeln om tio år och sakna sitt riktiga ansikte.

Men kolla! Kan någon ringa SOS - jag tror hon råkat ut för Hostile TakeOver by Cosmetic Surgery:

14 kommentarer:

Elca sa...

Men usch vad läskigt. Jag har tidigare bara sett bilden på näsan och stört mig över det (hallå, var tog det personliga utseendet vägen) men nu var det ju ännu värre. Trist.

angelica sa...

johanna! min artonhundratalsrumpa! hur är det med dig? it has been ages..

Szofia Jakobsson sa...

Bizarre! Vad håller människan på med? Låt mig även citera Ashlee, hon sa väl i sin mtv-dokusåpa att hon INTE ville bli en Jessica-kopia?

Johanna sa...

Elca: Ja, ja blev lite smått perplex för jag trodde att näsan var det enda. Ack så fel jag hade!

Angelica: Bejbi! Det är bra! Hur är det med dej? Måste plöja din blogg nu ju!

Szofia: Bizarre är ordet!! Ja, hon ser nästan mer ut som Jessica än vad Jessica gör..

eff sa...

På den bilden såg man verkligen hur stor skillnad det är. Skrämmande. Det var bättre förr, eller nåt...

Han farsan Simpson verkar ju inte ha alla hemma heller.

Vet inte, det är en sjukt tröttsam familj, tur att jag kan skita i alla deras förehavanden.

Hoppas hon mår bra, bara. Känslan jag får är att så inte är fallet.

dinajel sa...

Åh jistunapetter! Vilken skillnad! Vad snygg hon blev! ;D

Tur att det är insidan som räknas.

Ataharis sa...

Det enda jag tänker är "but why?". Hon var ju så mycket mera attraktiv före, nu ser hon ut som vilken dussinprodukt som helst. Synd, och onekligen blir man ju nyfiken på varför hon kände att hon ville göra om sig så.

angelica sa...

jo det är bara bra med mig med. ska byta lägenhet och det känns himla bra. hade gärna flyttat upp till el stockholmo igen, men nu när jag väl kommit in på arbetsmarknaden är det nog bäst att stanna här i lund ett litet tag till.
ja jag har börjat gå igenom din. i love bloggs, lite halvsorgligt kanske men så sant.

Johanna sa...

Adrian: Hon har definitivt inga former kvar efter panikbantningen, that's for sure.

Eff: Nej men eller hur, det känns inte som om hon mår sådär fasligt toppen. Men vad vet jag? Men skillnaden är verkligen slående, på ett inte så bra sätt. Och pappa Simpson kan var den läskigaste pappan i nöjesindustrin.

Dinajel: Haha, ja eller hur!

Trulsa: Ja, verkligen. Vad fan hände liksom?

Angelica: Vad roligt att höra! Är det socionomlinjen du pluggat, eller har jag fått allt om bakfoten? Jobb? Grattis! Det låter som ett vist beslut trots allt, så länge man inte vantrivs så är det ju bara en fördel. I love bloggs too ju!

AiW: Ja, läskigare än skräckfilm!

Anonym sa...

hon ser verkligen helt osmaklig ut! som en billig jävla misslyckad porrskådis från den sista planeten i solsystemet! hon ser omänsklig ut. USCH!

angelica sa...

ja jag är socionom nu för tiden och jobbar heltid. vad sysslar du med?

Anonym sa...

Jeeesus vilka butt ugly läppar! Jag tror aldrig jag sett en SNYGG läppförstoring! Det ser alltid helt galet ut.

Johanna sa...

Angelica: Ååh, trivs du? Jag går på Lärarhögskolan och ska bli gymnasielärare i Svenska och Engelska så småningom, det tar 5 fucking år..

Anna: Nej, läppförstoringar blir verkligen sällan snygga. Jag kan inte komma på ett exempel där det blivit bra faktiskt..

angelica sa...

ja jag trivs oftast jättebra.
kul att du ska bli lärare. min sambo ska också bli det. fast han har bara ett halvår kvar :o)
studietiden va ändå himla bra. det jobbiga är ju den feta skulden man har dragit på sig..