tisdag, november 01, 2005

Moi mukulat.

tisdag, november 01, 2005
"Latex tycker jag att man ska ha med sej överallt faktiskt", sade precis Martin Timell i Äntligen hemma. Det var väl det vi alltid hade anat. Jag har värsta blåsan på läppen, och ett brännmärke format som ett utropstecken på vänster hand. Jag råkade spilla olja som hade stått på spisen i typ 10 minuter över handen lite. Det gjorde lite ont. Lite aj sa jag då. Och om några timmar åker vi till Finland, tillbaka på torsdag. Auf wiedersehen, bitches!

4 kommentarer:

Anna sa...

börjar nästan fantisera om martin timell i latex... dirty...

Victor sa...

men med lite härlig flytande latex hade dina brännmärken klarat sig finfint. åh martin!

Dartanjang sa...

Martin är Sveriges mest lysande stjärna. Jag tror han är en superhjälte som inte fattat att spandex är coolare är snickarbyxor.

lizze sa...

Have lots of fun ... and tell us all 'bout it when you u r back ....