söndag, november 16, 2008

Hej hulagubbar slå i glasen och låt oss lustiga vara!

söndag, november 16, 2008
Jag känner mig lite kluven inför det här med Hawaiiresan. Den innebär liksom att nästan hela december försvinner, och december är ju ändå den roligaste vintermånaden. Jag kommer missa glöggfester och glöggträffar och glögg...ja helt enkelt alla tillfällen där man hittar en ursäkt för att sänka en flaska glögg eller två. Eller tre. Så jag försöker ta igen det nu och pimplar glögg som en dåre. I annat fall får ja väl ta med mig lite glöggkryddor och stoppa nån liten smulig kanelstång i min Mai Tai när jag sitter där i den ljumma kvällssolen. Hmm. Nu när jag tänker efter så kanske jag inte känner mig så kluven ändå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

När man sitter framför wow är nästan allt tillåtet! Laptopen kanske ska med iaf?
gööööööög!

Anonym sa...

åh...glögg...mmm..