fredag, juli 20, 2007

Veckan som gått.

fredag, juli 20, 2007
Den senaste veckan stavas M-I-S-E-R-A-B-E-L. Min legitimation är puts väck, major fuck up på jobbet som nog inte var orsakad av mig men som verkligen ser ut att vara det och alla förklaringar låter som att jag skyller ifrån mig = even worse, schemaläggning som gör att jag missar Le Muhr på En Ljummen.., depp över att lägenheten alltid ser ut som Satans rövhål och att vi inte orkar fixa skiten eftersom vissa personer aldrig kan bestämma sig för hur de vill ha det, fettnojan from outer space. Hallå konstigt att man har druckit öl två dagar av fem?

The good news: vann segern i PlayStation-triathlon (guitar hero, dansmatta och singstar) och hade sedan epic theme med Marre, jobböl (där jag visserligen kunde hållt käften cirka 50 % av min totala taltid, att jag aldrig lär mig, fick definitivt ta alldeles för mycket plats när jag var liten).

Plus nästa veckas stora moment of anticipation: Kommer jag få genomlida samma lönetrauma som förra sommaren?

0 kommentarer: