fredag, juli 13, 2007

Sipp Sipp

fredag, juli 13, 2007
Jag dricker lite vin. Snart ska vi spela på 90s (varannan vecka, all summer long, man får knula, you know the drill). Sedan har jag iallafall min första lediga lördag söndag sedan i juni och många fler lediga helg-helger blir det inte förrän i mitten på augusti.

Idag när jag gick ner i tunnelbanan i Gamla Stan så möttes jag av tre muntra unga män i medeltidsdräkter som spelade muntra medeltidsmelodier på muntra medeltidsinstrument. En hade små bjällror fastspända runt anklarna och stampade takt samtidigt. Jävligt tr00. Kändes som ett fint sätt att avsluta arbetsveckan på.

Ps. Lyckades göra det omöjliga, dvs förvandla en katastrofal hårdag till en bra hårdag. Händer en gång per millennium. Skål för det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå! Falsk marknadsföring anmäles! Jag har hängt på i princip vartenda 90's och inte har jag fått knula!
Jag är egentligen inte förkyld utan stannar hemma ikväll i protest mot detta falska lockrop. Så det så.

Anonym sa...

Bel Hamim: pinna över till min blogg och se vad du missade! Muahah.