tisdag, juli 03, 2007

Förra året ringde, det ville ha sitt högaktuella skvaller tillbaka.

tisdag, juli 03, 2007
Älskar när människor som gör programbeskrivningar ska vara lite hemlighetsfulla och marknadsföra programmet genom att få mig som läser tablån att instinktivt känna att näe nu måste jag ju bara kolla på det här för att få reda på vad som menas.

Fint exempel ur 7:ans tablå:
"22:05 Listad: Ökända par
Olle Lindberg listar världens mest ökända kändispar. Vi får bland annat bekanta oss med den drogberoende rockkillen som dejtar en av världens vackraste fotomodeller."

Man känner verkligen att wow här har vi ett outforskat ämne och som om inte det vore nog så bara måste jag slå på 7an fem över tio för att få reda på vem den där drogberoende rockkillen och hans tjej är! Ny och fräsch kändisrapportering, må jag säga.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men shit...de kan ju vara typ vilka som helst. Men min första tanke var Tommy Lee och Pamela Anderson. Fast sen var min andra tanke "Kan hon verkligen klassas som vacker fotomodell?".

Johanna sa...

Mikaela: Haha! Jag är beredd att lägga min högt älskade farmor i potten på att texten syftar på Pete Dogherty och Kate Moss.

Anonym sa...

Du får gärna hjälpa mig att analysera en liten playlist sen, tror att du är en hejare på det ;) (finns på min blogg: meningenmedallt.blogsome.com)

Anonym sa...

7an!? Känns ju inte riktigt som en garant för kvalitet.

Johanna sa...

Mma: Ska kolla in och göra mitt bästa!

Ncf: Haha! Nej sannerligen inte. Och inte låter programmen mer spännande tack vare tablån heller då.