torsdag, juli 26, 2007

Auntie Flo is about to come visit.

torsdag, juli 26, 2007
Alltså man vet att måttet är rågat när man blir alldeles fuktig i ögonvrån så fort den där vidriga reklamen med "så är du ändå min lillebror"-låten kommer på tv. Jag blir genast alldeles töntig och tänker på mina små brollor och vilka snuttisar dom är, fast dom inte är så snuttiga längre. Dom spelar WoW nätterna igenom och har tjejer och färgar håret och läser fantasy och allt vad det nu är som tonårskillar gör. Men såfort jag hör den där låtjäveln så tänker jag bara på mjuka små armar och varma små kinder och bubbliga små skratt.

Jesus Christ, tror ni det är lingonvecka på intåg eller?

7 kommentarer:

Like A Bad Girl Should sa...

det är läbbigt att vi är helt synkade.

Pärlan sa...

var det inte du som hade en lillebror som tände eld på sitt hår?

Anonym sa...

Äh, de är snuttiga i tonåren också, WoW och fantasy till trots. Gud vet att den fasen inte nödvändigtvis tar slut när tonåren är över heller... Min lillebror är 26, going on 27 och han är fortfarande mitt uppe i den biten. Det enda han har vuxit ifrån är stilexperimenten, och det är ju egentligen mest synd.

Anonym sa...

...blir själv gråtfärdig av trissreklamen med taxen, för övrigt, oavsett läge i hormoncykeln. Men det tror jag att jag har sagt, redan. Finns få saker som är så hjärteknipande som gamla taxar. Åh, taxar. Jag ska ha en gammal tax när jag blir gammal...

Victor sa...

hallå fantasy är faktiskt jättebra..

Anonym sa...

Du, du är inte ensam. Så tänker jag varje gång jag ser den reklamen oxå.
Ibland är jag bara tvungen att ringa min lillebror då för att säga hej.

Anonym sa...

För övrigt - har du någon aning om hur det gick med säsong 2 av The IT crowd, apropå Aunt Flo?