tisdag, juni 19, 2007

Smother me in Riches.

tisdag, juni 19, 2007
Okej, jag anade visserligen hur det låg till, men jag har ju inte haft tid att bekräfta. I examinationstider, med extrajobb och två säsonger av Six Feet Under att ta mig igenom. Men nu, när jag har sommarlov ända till på måndag, så har jag äntligen kommit mig för att hämningslöst låta min åtrå till Eddie Izzard flöda fritt. Jag har börjat beta av säsong 1 av The Riches.

Holy moly! Han är så het! Trots amerikanskan! Till och med Minnie Driver är het, och hon är ju aldrig het! Och dottern är het! Och storyn är het! Jag har positionerat mig i ett enmanscongatåg och dansar genom tillvaron mummandes "feeling HOT HOT HOT". Nu har jag inte tid med det här. Måste hinna hela säsongen innan måndag då jag officiellt drar på mig den vita sidenblusen och blir ett med Stockholms turistparadis.

0 kommentarer: