onsdag, juni 27, 2007

Nya Fröken Sverige del av pedofilnätverk?

onsdag, juni 27, 2007
"Till vardags studerar hon till läkare på Umeå universitet och tycker om barn" står det att läsa i Aftonbladets artikel om denna högst viktiga profil för Sveriges unga kvinnor. Menar Aftonbladet alltså att Lina till vardags ägnar sig dels åt läkarstudier dels till att sitta hemma och tycka om barn? Vad innebär det att "tycka om barn"? Hur ställer sig alla deltagare i den livliga pedofildiskussionen i den här frågan?

Jag vet inte om jag, som ung kvinna inkapabel att representera mig själv, vill bli representerad av någon vars fritidsintresse består av att tycka om barn. Det verkar lite sjukt på något sätt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha! Det kommenterade jag också när jag läste det! Det var en så konstig sak att skriva.

Johanna sa...

Eline: Otroligt märklig! Förresten har jag undrat vart du tog vägen. Nu vet jag! Hoho.

jonny sa...

men hela fröken sverige är ju rätt sjukt i sig så varför förvåna sig egentligen...