tisdag, mars 27, 2007

Ge mej lite sprit och ett villigt fruntimmer.

tisdag, mars 27, 2007
Kära livet,
hur är det meningen att jag ska hinna med saker?

Måste plöja fyra avsnitt av Rome som inte hunnits med (nytt avsnitt ute idag, dessutom), två avsnitt av Dexter (helst innan torsdag, för då blir det tre) och sedan var det de där två avsnitten av The Riches som jag tänkte försöka mig på också. Tydligen har jag även något som kallas för skola och en extremt ostädad lägenhet som i sin tur är i extremt behov av lite nya bokhyllor och ett balkongbord. Vore även bra om jag hann med att skriva de där artiklarna och öva lite på koreografierna.

Jag orkar inte ens duscha, för det är så jävla stökigt och jobbigt och ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. Är det ok att gå på BiBen vid 9-snåret på morgonen eller?

1 kommentarer:

Like A Bad Girl Should sa...

Villigt fruntimmer stämplar in. Klick!