lördag, oktober 08, 2005

100 spännande fakta om mej, del 6.

lördag, oktober 08, 2005
51. Jag har världens minsta kissblåsa. Om jag dricker en kopp te måste jag gå på toa cirka 3 gånger.
52. Jag har en fobi mot offentliga toaletter. Det krockar ganska ofta med fakta nr 51. Navet i fobin är inte äckligheten (den utgör snarare samtliga ekrar), utan faktumet att jag måste öppna en toadörr. Det kan ju sitta nån där. Som kanske har glömt att låsa. Eller låset kanske inte funkar. Jag vet att det säkert är hemskare för den som sitter på toa, men jag tycker att det är hur jobbigt som helst och brukar därför öppna dörren långsamt, så att potentiell toa-sittare hinner stoppa mej.
53. Jag gillar verkligen rödbetor och saltgurka.
54. När jag var 12 var jag kär i Christian Bale.
55. Jag tycker att Jennifer Aniston och Linda Rosing ser ut som hyfsat skickliga drag queens.
56. Jag har första säsongen av 21 Jump Street på dvd.
57. Jag förstår inte varför vuxna män envisas med att odla mustasch när det sedemera visar sej att de inte kan frambringa mer än en sorglig liten moppemusche. Det finns ingen ursäkt för moppemuschar.
58. Jag tycker att pastrami är det godaste pålägget.
59. Jag blir alltid lycklig när Djuice-reklamen med David Hasselhoff kommer på tv. Speciellt live-versionen.
60. En gång glömde jag och Lotta bort order "pilgrimer". Vi satt i en bar och lyckades så småningom engagera fler människor i jakten på det förlorade ordet. Förslagen blev mer och mer osannolika. Tillslut ringde vi upp min blivande pojkvän (numera ex-pojkvän) och fick honom att sätta sig vid datorn och leta upp en specifik text på en hemsida där vi visste att ordet fanns.

2 kommentarer:

Anonym sa...

WHAHAHAHAHAHHAHHAHAAAA <3

Anonym sa...

varför är david hasselhoff (fuck the spelling9 ett sånt jävla skämt? Jag menar denna man har gjort allt rätt? Han har haft #1 hits han har gjort världens genom tiderna största serie (as sad as it is true) han är inte ens egentligen så ful och han gör typ samma moves på scen som massa rockgubbar som ingen skrattar åt. Dessutom har han fett med cash och för bara 7 år sen blev han framröstad till sexigaste mannen i tyska motsvarigheten till frida. det är inte illa pinkat när man snart puschar 60. men ändå - han är ju det roligaste som finns, det mest patetiska, det mest löjeväckande och jag frågar mig - varför? Vad gör han för fel? Är dt att han är tysk? Jag skulel ha trott det men Arnold har inte alls samma löje över sig och han kommer också från ett land där människor låter arga till och med när de säger jag älskar dig. Jag får ingen ro i frågan så älskade johanna om tillfälle ges och inspiration finns please ge mig svare jag vet att du sitter inne med.