torsdag, september 27, 2007

Idoolander.

torsdag, september 27, 2007
Carolina Gynning intervjuar Knut och frågar apropå hans modellkarriär om han har någon speciell spegelmin typ som Zoolanders Blue Steel. Under hela tiden som hon formulerar frågan sitter Knut och ser ut som värsta inkarnationen av just Derek Zoolander. Sedan svarar han sakta "neej". Helt utan ironi.

För övrigt fattar inte jag att inte Carolina Gynning och Carina Berg får leda hela programmet. Dom är ju så bra. Och jag kanske är töntig men jag fnissade högt åt Gynnings "Snart är det dags för Snövits favorit, nämligen en snabbis med sju killar i miniformat".

4 kommentarer:

eff sa...

Knut's center for people who can't sing good.

Anonym sa...

Populärkultur när den är som bäst!

Anonym sa...

när jag insåg att Knut faktiskt skulle gå vidare gick jag ed på att starta en grupp på facebook som jag skulle kalla "ut med Knut". när jag sedan sökte på det så visade det sej att det redan fanns cirka tio. betyder det då att en ny folkrörelse har startad och ökar lavinartat i storlek eller är det mer ett tecken på att jag inte har nån vidare fantasi (fast det är ju liksom som hittat, jag menar Knut rimmar ju på ut, eh...)

Johanna sa...

Eff: (but want to learn) !

Hannah: Indeed!

Sonja: Mwahaha, älskar när folk engagerar sig.