fredag, maj 04, 2007

Burp.

fredag, maj 04, 2007
Det var längesedan jag åt så mycket godis att jag fick faktisk magknip. Kan inte minnas när det sist hände, faktiskt. Men nu sitter jag här, magen som en jävla spärrballong. Det enda som hindrar mig från att spy är tanken på iskallt citronvatten och krispiga salladsblad. Kära dagbok, har jag kanske smittats av min handledares magsjuka? Det har jag verkligen inte tid med. Jag hoppas på godiskräk. Eller jag har ju inte kräkts än, men för var gång jag skriver ordet känns det som om det närmar sig. Åh fy fan. Aldrig mer godis.

3 kommentarer:

PX sa...

Sånt här är viktigt att göra en gång per år. Precis som att försöka äta på Pizza Hut efter lunchtid och titta på "den där filmen från 1980-something" som var bra då man var liten. Typ Strul eller nån film med Jönssonligan.

Pärlan sa...

definitivt godismage

Anonym sa...

Åh tänk om man kunde känna så lite oftare... jag är helt såld på smågodis ;) puss o kram förresten darling!!