onsdag, mars 28, 2007

Father Figure-håret.

onsdag, mars 28, 2007
Idag fick duktiga Disa sätta saxen i mitt förjävliga hår vilket resulterade i att jag nu ser ut som den asheta tjejen i videon till George Michaels Father figure (hans bästa låt! men tveksam text! men bra låt!) Allt som behövs för att vi ska vara i princip samma person är typ att jag färgar håret svart, växer 20 centimeter, går ner 20 kg i vikt, och hånglar med en closet homosexual.



Gud vad snygga dom är när dom stampar fram på catwalken under första refrängen. Bah POW POW POW klackarna ner i golvet till gospelkörens i will be your preacher teaching anything you have in mind.

4 kommentarer:

Anonym sa...

snygg friss!

Och så fastnade jag vid det låååånga blosset GM tar på sin cigg när han sitter i sängen och gör kollage. Rätt fränt ändå, att man kunde göra så förr i tin.

Über sa...

Första gången jag läser din blogg.. och det första jag får njuta av är Father Figure! I looove it :)

Sandra sa...

Ge oss en bild!

Och ja, du skriver strålande underhållande som vanligt.

Johanna sa...

Reblo: Tack! Jag vet, han röker asmycket i den här videon. Och tänk på typ "Nattsudd", gjorde de nåt annat än att röka i det programmet? Alltså the times they are a-changing!

Über: Yay! Grym timing.

Sandra: Bild? Jeeelp. Om jag hittar sladden till min satans kamera så kanske jag kan bjuda på ett idolfoto :D