tisdag, juli 26, 2005

Manic panic.

tisdag, juli 26, 2005
Jag är ett sånt jävla blog-blåbär så jag sitter här och ändrar utseende på bloggen som den värsta dåre. Jag har alltid sån beslutsångest - må det gälla val av chips, val av skor eller utseende på en himla blog. Ska den vara svart? Kanske testa den vita? Eller den gröna? Och så vidare, och så vidare...i all oändlighet.

Och så sitter jag här och ändrar färger när jag egentligen bara vill gå och lägga mej och sova. Klockan är liksom skitmycket och jag sa till Shaun när han gick och la sej "Oh I'll come to bed in like 5 minutes". Men det var typ 45 minuter sen. I suck!

Jag ska nu ta mej samman.

1 kommentarer:

Anonym sa...

åååh jag älskar dig! du är så dödsrolig. nu måste jag också ha en blog. tänkte skaffa en igår men då funkade det inte. jag lova dig. puss.