lördag, juli 05, 2008

Jag och Billy.

lördag, juli 05, 2008
Idag har jag legat på en filt i solen nästan hela dagen. Och av denna fysiskt ansträngande aktivitet blev jag så vansinnigt trött att jag inte orkade göra ett jota på kvällskvisten. Bara lyssna på Cyndi Lauper och Billy Idol och Alison Moyet och det andra som spelas på min bästa radiostation i iTunes, Radioio 80s New Wave. Eller näst bästa kanske. Luxuria är faktiskt ohotad på förstaplatsen. Så jag ligger här i sängen och sittdansar, eller liggdansar då kanske, till Mony Mony och drömmer om att ha råd att gå på Breakfast Club på Bonden på onsdag. Med tanke på att det är en klubb utan inträde kanske ni fattar exakt hur det ligger till på kontofronten.

Lyssna på det här då. Imorgon har jag tvättid klockan 7. Och så jobbar jag. En dags helg. Det var vad jag hade. Skandal. Nu ska jag liggdansa hela vägen till sömn!

0 kommentarer: